Aktualności

Komunikat o pracy biur TuMieszkamy

Z uwagi na rozprzestrzenianie się w Polsce wirusa SARS-CoV-2 oraz w trosce o zdrowie mieszkańców zarządzanych przez nas Wspólnot Mieszkaniowych odwołane są wszelkie bezpośrednie spotkania z naszymi pracownikami. 

Z uwagi na rozprzestrzenianie się w Polsce wirusa SARS-CoV-2 oraz w trosce o zdrowie mieszkańców zarządzanych przez nas Wspólnot Mieszkaniowych odwołane są wszelkie bezpośrednie spotkania z naszymi pracownikami.  Mimo zamkniętego biura dla odwiedzających klientów będziemy na bieżąco zajmować się sprawami obsługiwanych przez nas nieruchomości. Prosimy o kierowanie zapytań drogą mailową na adres marketing@tumieszkamy.pl.

Przypominamy tym samym, że wiele problemów można rozwiązać za pomocą:
- Strefy Klienta lub aplikacji Strefa Klienta
- Infolinii – Działu Obsługi Mieszkańców, pod numerem telefonu +48 22 123 90 50, gdzie nasi konsultanci są dostępni by pomóc we wszystkich sprawach związanych z Państwa nieruchomością, takich jak:

  • zgłaszanie i rozwiązywanie usterek oraz awarii w nieruchomości
  • dostarczanie informacji na temat salda, rozliczeń, stanu liczników oraz opłat
  • umożliwienie dostępu do Strefy Klienta