Departament Technicznego Utrzymania Nieruchomości – proaktywne działanie na rzecz wspólnot mieszkaniowych
Ostatnie miesiące to intensywny okres w naszej organizacji – wdrażamy usprawnienia, które mają na celu podniesienie jakości naszych usług. Naturalnym krokiem dopełniającym budowę proaktywnej i efektywnej organizacji jest rozwój działu Technicznego Utrzymania Nieruchomości.
Zadaniem Departamentu TUN są oględziny i opracowanie raportu dotyczącego stanu technicznego budynku. Dzięki wykorzystaniu dedykowanych do tej pracy narzędzi: aplikacji Portal Pro i systemu Service specjaliści ds. technicznego utrzymania nieruchomości tworzą bazę opisującą stan techniczny zarządzanych przez nas nieruchomości.
Wyniki przeprowadzonych audytów są wykorzystywane w codziennych działaniach operacyjnych zarządców, jak na przykład ocena prowadzonych czynności konserwacyjnych, ale również identyfikacja usterek. Używane w codziennej pracy aplikacje zawierają również historię realizowanych prac.
Ich codzienna praca pozwala na wczesną diagnozę obszarów, które należy naprawić. a tym samym ma bezpośrednie przełożenie na podnoszenie wartości nieruchomości poprzez proaktywne zgłaszanie usterek wymagających naprawy.
Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi Kamila Foksowicza - Specjalista ds. TUN, który realizuje zadania audytu naszych zasobów i w ostatnim czasie dzięki wykonanemu monitoringowi nieruchomości uchronił naszego klienta przed poważną kosztowną w skutkach awarią.
Zapraszamy do obejrzenia jego relacji!
Zadaniem Departamentu TUN są oględziny i opracowanie raportu dotyczącego stanu technicznego budynku. Dzięki wykorzystaniu dedykowanych do tej pracy narzędzi: aplikacji Portal Pro i systemu Service specjaliści ds. technicznego utrzymania nieruchomości tworzą bazę opisującą stan techniczny zarządzanych przez nas nieruchomości.
Wyniki przeprowadzonych audytów są wykorzystywane w codziennych działaniach operacyjnych zarządców, jak na przykład ocena prowadzonych czynności konserwacyjnych, ale również identyfikacja usterek. Używane w codziennej pracy aplikacje zawierają również historię realizowanych prac.
Ich codzienna praca pozwala na wczesną diagnozę obszarów, które należy naprawić. a tym samym ma bezpośrednie przełożenie na podnoszenie wartości nieruchomości poprzez proaktywne zgłaszanie usterek wymagających naprawy.
Zapraszamy do posłuchania wypowiedzi Kamila Foksowicza - Specjalista ds. TUN, który realizuje zadania audytu naszych zasobów i w ostatnim czasie dzięki wykonanemu monitoringowi nieruchomości uchronił naszego klienta przed poważną kosztowną w skutkach awarią.
Zapraszamy do obejrzenia jego relacji!