Blog

Nowy, uproszczony model aktywacji konta w Strefie Klienta

Strefa Klienta to przydatne narzędzie online, które ułatwia zarządzanie nieruchomością – niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem lokalu, czy członkiem Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej. Teraz założenie konta i zalogowanie się do Strefy Klienta jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Dowiedz się, w jaki sposób możesz to zrobić – poznaj uproszczoną ścieżkę uzyskania loginu i hasła, dzięki czemu zobaczysz, że zdalne zarządzanie nieruchomością nigdy nie było tak proste!

Pamiętaj, że najważniejszym warunkiem aktywacji konta i korzystania ze Strefy Klienta jest udostępnienie TuMieszkamy swojego adresu e-mail: bez tej czynności aktywacja konta nie będzie możliwa.

Oto aktywacja konta w kilku krokach – masz dwie możliwości – wybierz wygodniejszą dla siebie:

Pierwsza możliwość aktywacji:

  • Zadzwoń na naszą infolinię, do Działu Obsługi Mieszkańca, na numer 22 123 90 50
  • Podaj swój adres email – wcześniej pracownik infolinii zada Ci 3 pytania weryfikujące i sprawdzi poprawność wskazanego przez Ciebie adresu mailowego
  • Jeśli powyższe wskazania okażą się poprawne, otrzymasz dane do logowania bezpośrednio po rozmowie z Działem Obsługi Mieszkańca
  • Dane do logowania przesłane zostaną na Twój adres mailowy i będą obejmować: login i hasło (zostaną przesłane w załączniku do maila)

Druga możliwość aktywacji:

  • Skontaktuj się z nami mailowo  i zgłoś chęć założenia konta w Strefie Klienta
  • Otrzymasz formularz, którego podpisany skan możesz odesłać do nas pocztą elektroniczną
  • Na podstawie odesłanego dokumentu aktywujemy Strefę Klienta

Pamiętaj, że korzystanie ze Strefy Klienta to wygodne i bezpieczne rozwiązanie. Dodatkowo, oszczędzasz czas, mając jednocześnie stały dostęp do informacji związanych z nieruchomością i/lub lokalem! Jakie możliwości daje korzystania z tego narzędzia online?

Jeśli jesteś właścicielem lokalu:

  • Finanse - informacje o płatnościach
  • Lokale - dane o swoim lokalu
  • Liczniki - miejsce do wpisania stanu liczników
  • Ogłoszenia - ogłoszenia Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Awarie i remonty - miejsce do zgłaszania usterek i potrzeb remontowych
  • Korespondencja - wiadomości od TuMieszkamy
  • Dokumenty - dokumenty i formularze do pobrania
  • Ankiety - wypełnienie ankiety przez właścicieli lokali
  • Powiadomienia email - zmiana statusu zgłoszeń

Jeśli jesteś członkiem Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej:

  • Uchwały - monitorowanie wyników głosowanych uchwał
  • Rozrachunki z właścicielami - dostęp do sald wszystkich właścicieli lokali
  • Rozrachunki z tytułu pożytków - dostęp do rozrachunków z tytułu pożytków
  • Rozrachunki z dostawcami - dostęp do rozrachunków z dostawcami
  • Faktury - podgląd i akceptacja faktur Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Ogłoszenia Zarządu - wiadomości od zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
  • Ankiety - przeprowadzenie głosowania dotyczącego akceptacji planowanych prac remontowych
  • Powiadomienia email - zmiana statusu zgłoszeń

Jeżeli chcesz poznać wszystkie szczegóły dotyczące aktywacji konta w Strefie Klienta, zapraszamy do zapoznania się z regulaminem dostępnym pod linkiem: https://www.strefaklienta24.pl/ Dokument pobierzesz, wybierając spółkę, której jesteś klientem.

Dział Obsługi Klienta, Departament Usług Wspólnych, TuMieszkamy