Nowy, uproszczony model aktywacji konta w Strefie Klienta
Strefa Klienta to przydatne narzędzie online, które ułatwia zarządzanie nieruchomością – niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem lokalu, czy członkiem Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej. Teraz założenie konta i zalogowanie się do Strefy Klienta jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Dowiedz się, w jaki sposób możesz to zrobić – poznaj uproszczoną ścieżkę uzyskania loginu i hasła, dzięki czemu zobaczysz, że zdalne zarządzanie nieruchomością nigdy nie było tak proste!
Pamiętaj, że najważniejszym warunkiem aktywacji konta i korzystania ze Strefy Klienta jest udostępnienie TuMieszkamy swojego adresu e-mail: bez tej czynności aktywacja konta nie będzie możliwa.
Oto aktywacja konta w kilku krokach – masz dwie możliwości – wybierz wygodniejszą dla siebie:
Pierwsza możliwość aktywacji:
- Zadzwoń na naszą infolinię, do Działu Obsługi Mieszkańca, na numer 22 123 90 50
- Podaj swój adres email – wcześniej pracownik infolinii zada Ci 3 pytania weryfikujące i sprawdzi poprawność wskazanego przez Ciebie adresu mailowego
- Jeśli powyższe wskazania okażą się poprawne, otrzymasz dane do logowania bezpośrednio po rozmowie z Działem Obsługi Mieszkańca
- Dane do logowania przesłane zostaną na Twój adres mailowy i będą obejmować: login i hasło (zostaną przesłane w załączniku do maila)
Druga możliwość aktywacji:
- Skontaktuj się z nami mailowo i zgłoś chęć założenia konta w Strefie Klienta
- Otrzymasz formularz, którego podpisany skan możesz odesłać do nas pocztą elektroniczną
- Na podstawie odesłanego dokumentu aktywujemy Strefę Klienta
Pamiętaj, że korzystanie ze Strefy Klienta to wygodne i bezpieczne rozwiązanie. Dodatkowo, oszczędzasz czas, mając jednocześnie stały dostęp do informacji związanych z nieruchomością i/lub lokalem! Jakie możliwości daje korzystania z tego narzędzia online?
Jeśli jesteś właścicielem lokalu:
- Finanse - informacje o płatnościach
- Lokale - dane o swoim lokalu
- Liczniki - miejsce do wpisania stanu liczników
- Ogłoszenia - ogłoszenia Wspólnoty Mieszkaniowej
- Awarie i remonty - miejsce do zgłaszania usterek i potrzeb remontowych
- Korespondencja - wiadomości od TuMieszkamy
- Dokumenty - dokumenty i formularze do pobrania
- Ankiety - wypełnienie ankiety przez właścicieli lokali
- Powiadomienia email - zmiana statusu zgłoszeń
Jeśli jesteś członkiem Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej:
- Uchwały - monitorowanie wyników głosowanych uchwał
- Rozrachunki z właścicielami - dostęp do sald wszystkich właścicieli lokali
- Rozrachunki z tytułu pożytków - dostęp do rozrachunków z tytułu pożytków
- Rozrachunki z dostawcami - dostęp do rozrachunków z dostawcami
- Faktury - podgląd i akceptacja faktur Wspólnoty Mieszkaniowej
- Ogłoszenia Zarządu - wiadomości od zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej
- Ankiety - przeprowadzenie głosowania dotyczącego akceptacji planowanych prac remontowych
- Powiadomienia email - zmiana statusu zgłoszeń
Jeżeli chcesz poznać wszystkie szczegóły dotyczące aktywacji konta w Strefie Klienta, zapraszamy do zapoznania się z regulaminem dostępnym pod linkiem: https://www.strefaklienta24.pl/ Dokument pobierzesz, wybierając spółkę, której jesteś klientem.
Dział Obsługi Klienta, Departament Usług Wspólnych, TuMieszkamy