Punkty Obsługi Klienta
Sprawdź jakie sprawy możesz załatwić i jakie informacje otrzymasz w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta.
- zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach dla właścicieli lokali
- zgłoszenia techniczne usterek
- informacje o: saldzie, płatnościach i fakturach, wymiarze opłat
- aktualizacja danych właścicieli lokali, zmiana liczby osób, zmiana właściciela lokalu, wydruk kartoteki
- książeczki do opłat i inne dokumenty
- aktywacja kont w Strefie Klienta (login + hasło)
- informacje o statusie zgłoszonych spraw
Bardziej złożone kwestie można zgłosić na miejscu, a pracownik POK zarejestruje zgłoszenie w systemie i przekaże je do realizacji.
Adresy i godziny otwarcia
POK Dęblin, ul. Osiedle Wiślana 5A, 08-530 Dęblin
poniedziałek 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
POK Gorzów Wielkopolski, ul.Kosynierów Gdyńskich 50, 66-400 Gorzów Wielkopolski
poniedziałek 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
POK Koszalin, ul. Reymonta 15A, 75-706 Koszalin
czwartek 10.00 - 14.30
POK Lublin, ul. Wolska 11, 20-411 Lublin
poniedziałek 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
POK Poznań, ul. Garbary 95B lok. 10, 61-757 Poznań
poniedziałek 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
POK Rzeszów, ul. Kustronia 9A, 35-303 Rzeszów
poniedziałek 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00
POK Szczecin, ul. Mieczysława Niedziałkowskiego 26A/13,, 71-410 Szczecin
poniedziałek 10.30 - 17.40
wtorek - piatek 8.00 - 15.00
POK Warszawa, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa
poniedziałek 8.00 - 16.00
czwartek 8.00 - 16.00