Infolinia - nowe zasady przyjmowania zgłoszeń
Od 1 grudnia 2021 r. zmieni się sposób przyjmowania zgłoszeń przez Infolinię.
W dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.00 będziemy realizować sprawy administracyjne, księgowe i techniczne, zaś przez całą dobę, 7 dni w tygodniu zapewnimy Państwu opiekę w zakresie nagłych zdarzeń, awarii oraz możliwość zgłaszania usterek technicznych.
Na Infolinii będzie również możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami zajmującymi się obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej.
Po wybraniu numeru Infolinii należy wybrać tonowo:
1 – aby połączyć się ze Specjalistą ds. Księgowości (właściciele lokali)/ Księgową (Zarząd WM) lub
2 – aby połączyć się ze Specjalistą ds. Obsługi Wspólnoty Mieszkaniowej (właściciele lokali)/ Zarządcą (Zarząd WM)
a następnie podać kod pocztowy nieruchomości.
Specjaliści z Departamentu Koordynacji Pracy Podwykonawców nadal realizują drobne prace, odpowiadają za naprawę usterek, zgłaszanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe, oraz powiadamiają zgłaszającego o statusie sprawy.
Mamy nadzieję, że możliwość wizyt stacjonarnych w Punktach Obsługi Klienta, bezpośredni kontakt ze specjalistami i rozszerzona struktura ułatwi skuteczne zarządzanie nieruchomościami i spełni oczekiwania klientów.