Otworzyliśmy Punkty Obsługi Klienta
Mając na uwadze głosy Klientów wskazujące na potrzebę bezpośredniego kontaktu, informujemy,
że 1 września 2021 r. otworzyliśmy stacjonarne Punkty Obsługi Klienta (POK).
Są one zlokalizowane w 13 wybranych miastach. Mapa lokalizacji punktów oraz godziny ich otwarcia znajdują się tutaj
W Punktach Obsługi Klienta będziemy przyjmować dokumenty oraz zgłoszenia bieżących spraw:
- Zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach dla właścicieli lokali
- Zgłoszenia techniczne usterek
- Informacje o: saldzie, płatnościach i fakturach, wymiarze opłat
- Aktualizacja danych właścicieli lokali, zmiana liczby osób, zmiana właściciela lokalu, wydruk kartoteki
- Książeczki do opłat i inne dokumenty
- Aktywacja kont w Strefie Klienta (login + hasło)
- Informacje o statusie zgłoszonych spraw
Bardziej złożone kwestie, będzie można zgłosić do realizacji na miejscu, a pracownik POK zarejestruje zgłoszenie w systemie i przekaże je do realizacji.
Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie spełni Państwa oczekiwania. W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji pod nr tel. 22 123 90 50.