Aktualności

Otworzyliśmy Punkty Obsługi Klienta

Mając na uwadze głosy Klientów wskazujące na potrzebę bezpośredniego kontaktu, informujemy,
że 1 września 2021 r. otworzyliśmy stacjonarne Punkty Obsługi Klienta (POK).

Są one zlokalizowane w 13 wybranych miastach. Mapa lokalizacji punktów oraz godziny ich otwarcia znajdują się tutaj

W Punktach Obsługi Klienta będziemy przyjmować dokumenty oraz zgłoszenia bieżących spraw:

  • Zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach dla właścicieli lokali
  • Zgłoszenia techniczne usterek
  • Informacje o: saldzie, płatnościach i fakturach, wymiarze opłat
  • Aktualizacja danych właścicieli lokali, zmiana liczby osób, zmiana właściciela lokalu, wydruk kartoteki
  • Książeczki do opłat i inne dokumenty
  • Aktywacja kont w Strefie Klienta (login + hasło)
  • Informacje o statusie zgłoszonych spraw

Bardziej złożone kwestie, będzie można zgłosić do realizacji na miejscu, a pracownik POK zarejestruje zgłoszenie w systemie i przekaże je do realizacji.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie spełni Państwa oczekiwania. W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji pod nr tel. 22 123 90 50.