Skontaktuj się z nami
tak jak chcesz
Punkty Obsługi Klienta
Sprawdź jakie sprawy możesz załatwić i jakie informacje otrzymasz w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta:
- Zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach dla właścicieli lokali
- Zgłoszenia techniczne usterek
- Informacje o: saldzie, płatnościach i fakturach, wymiarze opłat
- Aktualizacja danych właścicieli lokali, zmiana liczby osób, zmiana właściciela lokalu, wydruk kartoteki
- Książeczki do opłat i inne dokumenty
- Aktywacja kont w Strefie Klienta (login + hasło)
- Informacje o statusie zgłoszonych spraw
Bardziej złożone kwestie, można zgłosić na miejscu, a pracownik POK zarejestruje zgłoszenie w systemie i przekaże je do realizacji.
Listę adresów oraz godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta znajdziesz na stronie:
Strefa Klienta
Odwiedź naszą mobilną Strefę Klienta, w której:
- wyślesz nam wiadomość
- znajdziesz informacje dotyczące Wspólnoty Mieszkaniowej
- przeczytasz ogłoszenia od TuMieszkamy i Zarządu swojej Wspólnoty Mieszkaniowej
- zgłosisz usterkę lub awarię
- sprawdzisz saldo
- uregulujesz należności online
- zagłosujesz nad uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej
E-mail
Telefon
Zadzwoń lub wyślij nam maila
w następujących sprawach:
- Informacje o rozliczeniach
- umowy
- plany gospodarcze, uchwały, sprawozdania finansowe
- zamówienie dokumentów np. wymiar opłat
- ważne ogłoszenia
- zgłaszanie usterek, awarii
- odczyty liczników*
*nie dotyczy budynków z odczytem radiowym
22 123 90 50
24/7 zgłoszenia awaryjne
i usterki techniczne
Księgowość poniedziałek – piątek: 11-15
Administracja/zarządca poniedziałek – piątek: 8 – 16
Po wybraniu numeru Infolinii należy wybrać tonowo:
1 – aby połączyć się ze Specjalistą ds. Księgowości (właściciele lokali)/ Księgową (Zarząd WM) lub
2 – aby połączyć się ze Specjalistą ds. Obsługi Wspólnoty Mieszkaniowej (właściciele lokali)/ Zarządcą (Zarząd WM)
a następnie podać kod pocztowy nieruchomości.
W dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.00 realizujemy sprawy administracyjne, księgowe i techniczne, zaś przez całą dobę, 7 dni w tygodniu zapewniamy opiekę w zakresie nagłych zdarzeń, awarii oraz możliwość zgłaszania usterek technicznych.
Czekamy na zgłoszenia pod odpowiednim adresem mailowym,
w zalezności od lokalizacji Twojej nieruchomości.
Listę adresów znajdziesz na stronie:
tumieszkamy.pl/napisz-do-nasList
Skrzynka kontaktowa
Możesz również do nas napisać na adres naszego biura w Lublinie, gdzie specjalnie powołany zespół zarejestruje zgłoszenie i przekaże sprawę do realizacji.
Zaadresuj kopertę na spółkę, która zarządza Twoją nieruchomością:
- Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
- Dom Best Sp. z o.o.
- Ted Sp. z o.o.
- Atrium 21 Sp. z o.o.
- Famix Sp. z o.o.
- Concierge – Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
- Progresline Sp. z o.o.
- Certus – Serwis Sp. z o.o.
- Santer Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.
Dla każdej z naszych spółek wspólnym adresem do odbioru takiej korespondencji jest:
ul. Wolska 11,
20-411 Lublin
Skorzystaj ze skrzynki kontaktowej, jeśli znajduje się w Twoim budynku. W ciągu 3 tygodni trafi do nas Twoja wiadomość (pamiętaj jednak, aby pilne wiadomości przesyłać pocztą).
W Twoim budynku nie ma takiej skrzynki, a chciałbyś ją założyć? Zgłoś się do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej lub zadzwoń
na naszą infolinię,