Zarządzanie nieruchomościami - tuMieszkamy

Kontakt

Skontaktuj się z nami
tak jak chcesz

Punkty Obsługi Klienta

Sprawdź jakie sprawy możesz załatwić i jakie informacje otrzymasz w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta:

  • Zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach dla właścicieli lokali
  • Zgłoszenia techniczne usterek
  • Informacje o: saldzie, płatnościach i fakturach, wymiarze opłat
  • Aktualizacja danych właścicieli lokali, zmiana liczby osób, zmiana właściciela lokalu, wydruk kartoteki
  • Książeczki do opłat i inne dokumenty
  • Aktywacja kont w Strefie Klienta (login + hasło)
  • Informacje o statusie zgłoszonych spraw

Bardziej złożone kwestie, można zgłosić na miejscu, a pracownik POK zarejestruje zgłoszenie w systemie i przekaże je do realizacji.

Listę adresów oraz godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta znajdziesz na stronie:

tumieszkamy.pl/pok

Strefa Klienta

Odwiedź naszą mobilną Strefę Klienta, w której:

  • wyślesz nam wiadomość
  • znajdziesz informacje dotyczące Wspólnoty Mieszkaniowej
  • przeczytasz ogłoszenia od TuMieszkamy i Zarządu swojej Wspólnoty Mieszkaniowej
  • zgłosisz usterkę lub awarię
  • sprawdzisz saldo
  • uregulujesz należności online
  • zagłosujesz nad uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej

Wejdź na www.tumieszkamy.pl
i zaloguj się do Strefy Klienta.

Nie masz jeszcze loginu i hasła?

Zadzwoń na infolinię

tel. 22 123 90 50

poniedziałek - piątek
8.00-16.00

i uzyskaj dane do logowania.

E-mail
Telefon

Zadzwoń lub wyślij nam maila
w następujących sprawach:

  • Informacje o rozliczeniach
  • umowy
  • plany gospodarcze, uchwały, sprawozdania finansowe
  • zamówienie dokumentów np. wymiar opłat
  • ważne ogłoszenia
  • zgłaszanie usterek, awarii
  • odczyty liczników*

*nie dotyczy budynków z odczytem radiowym

Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem telefonu:
22 123 90 50

24/7 zgłoszenia awaryjne
i usterki techniczne

Księgowość poniedziałek – piątek: 11-15

Administracja/zarządca poniedziałek – piątek: 8 – 16

Po wybraniu numeru Infolinii należy wybrać tonowo:
1 – aby połączyć się ze Specjalistą ds. Księgowości (właściciele lokali)/ Księgową (Zarząd WM) lub
2 – aby połączyć się ze Specjalistą ds. Obsługi Wspólnoty Mieszkaniowej (właściciele lokali)/ Zarządcą (Zarząd WM)
a następnie podać kod pocztowy nieruchomości.

W dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.00 realizujemy sprawy administracyjne, księgowe i techniczne, zaś przez całą dobę, 7 dni w tygodniu zapewniamy opiekę w zakresie nagłych zdarzeń, awarii oraz możliwość zgłaszania usterek technicznych.

Czekamy na zgłoszenia pod odpowiednim adresem mailowym,
w zalezności od lokalizacji Twojej nieruchomości.

Listę adresów znajdziesz na stronie:

tumieszkamy.pl/napisz-do-nas

List
Skrzynka kontaktowa

Możesz również do nas napisać na adres naszego biura w Lublinie, gdzie specjalnie powołany zespół zarejestruje zgłoszenie i przekaże sprawę do realizacji.

Zaadresuj kopertę na spółkę, która zarządza Twoją nieruchomością:

  • Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
  • Dom Best Sp. z o.o.
  • Ted Sp. z o.o.
  • Atrium 21 Sp. z o.o.
  • Famix Sp. z o.o.
  • Concierge – Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
  • Progresline Sp. z o.o.
  • Certus – Serwis Sp. z o.o.
  • Santer Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.

Dla każdej z naszych spółek wspólnym adresem do odbioru takiej korespondencji jest:

ul. Wolska 11,
20-411 Lublin

Skorzystaj ze skrzynki kontaktowej, jeśli znajduje się w Twoim budynku. W ciągu 3 tygodni trafi do nas Twoja wiadomość (pamiętaj jednak, aby pilne wiadomości przesyłać pocztą).

W Twoim budynku nie ma takiej skrzynki, a chciałbyś ją założyć? Zgłoś się do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej lub zadzwoń
na naszą infolinię,

tel. 22 123 90 50

poniedziałek - piątek
8.00-16.00