Zarządzanie nieruchomościami - tuMieszkamy

Kontakt

Skontaktuj się z nami
tak jak chcesz

Punkty Obsługi Klienta

Sprawdź jakie sprawy możesz załatwić i jakie informacje otrzymasz w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta:

  • Zaświadczenia o niezaleganiu w opłatach dla właścicieli lokali
  • Zgłoszenia techniczne usterek
  • Informacje o: saldzie, płatnościach i fakturach, wymiarze opłat
  • Aktualizacja danych właścicieli lokali, zmiana liczby osób, zmiana właściciela lokalu, wydruk kartoteki
  • Książeczki do opłat i inne dokumenty
  • Aktywacja kont w Strefie Klienta (login + hasło)
  • Informacje o statusie zgłoszonych spraw

Bardziej złożone kwestie, można zgłosić na miejscu, a pracownik POK zarejestruje zgłoszenie w systemie i przekaże je do realizacji.

Listę adresów oraz godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta znajdziesz na stronie:

tumieszkamy.pl/pok

Strefa Klienta

Odwiedź naszą mobilną Strefę Klienta, w której:

  • wyślesz nam wiadomość
  • znajdziesz informacje dotyczące Wspólnoty Mieszkaniowej
  • przeczytasz ogłoszenia od TuMieszkamy i Zarządu swojej Wspólnoty Mieszkaniowej
  • zgłosisz usterkę lub awarię
  • sprawdzisz saldo
  • uregulujesz należności online
  • zagłosujesz nad uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej

Wejdź na www.tumieszkamy.pl
i zaloguj się do Strefy Klienta.

Nie masz jeszcze loginu i hasła?

Zadzwoń na infolinię

tel. 22 123 90 50

poniedziałek - piątek
8.00-21.00

i uzyskaj dane do logowania.

E-mail
Telefon

Zadzwoń lub wyślij nam maila
w następujących sprawach:

  • Informacje o rozliczeniach
  • umowy
  • plany gospodarcze, uchwały, sprawozdania finansowe
  • zamówienie dokumentów np. wymiar opłat
  • ważne ogłoszenia
  • zgłaszanie usterek, awarii
  • odczyty liczników*

*nie dotyczy budynków z odczytem radiowym

Konsultanci naszej infolinii
są do Twojej dyspozycji
pod numerem telefonu:

22 123 90 50

poniedziałek - piątek
8.00-21.00

Czekamy na zgłoszenie pod odpowiednim adresem mailowym, w zależności od lokalizacji Twojej nieruchomości.

Listę adresów znajdziesz na stronie:

List
Skrzynka kontaktowa

Możesz również do nas napisać na adres naszego biura w Lublinie, gdzie specjalnie powołany zespół zarejestruje zgłoszenie i przekaże sprawę do realizacji.

Zaadresuj kopertę na spółkę, która zarządza Twoją nieruchomością:

  • Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
  • Dom Best Sp. z o.o.
  • Ted Sp. z o.o.
  • Atrium 21 Sp. z o.o.
  • Famix Sp. z o.o.
  • Concierge – Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
  • Progresline Sp. z o.o.
  • Certus – Serwis Sp. z o.o.
  • Santer Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.

Dla każdej z naszych spółek wspólnym adresem do odbioru takiej korespondencji jest:

ul. Wolska 11,
20-411 Lublin

Skorzystaj ze skrzynki kontaktowej, jeśli znajduje się w Twoim budynku. W ciągu 3 tygodni trafi do nas Twoja wiadomość (pamiętaj jednak, aby pilne wiadomości przesyłać pocztą).

W Twoim budynku nie ma takiej skrzynki, a chciałbyś ją założyć? Zgłoś się do Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej lub zadzwoń
na naszą infolinię,

tel. 22 123 90 50

poniedziałek - piątek
8.00-21.00