Aktualności

Wydłużony czas oczekiwania na połączenie

Szanowni Państwo,

W ostatnim czasie wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z nasza infolinią Działem Obsługi Mieszkańców, za co serdecznie przepraszamy.

Zapewniamy Państwa, że pracujemy nad zmniejszeniem czasu oczekiwania na połączenie. Jednocześnie przypominamy, że dysponują Państwo wieloma możliwościami kontaktu z nami. Swoje zgłoszenia mogą Państwo kierować przez nasza stronę internetowa (zakładka Kontakt/ Napisz do nas). Przypominamy także o możliwości korzystania przez naszych Klientów, także wprost z telefonu komórkowego, ze Strefy  Klienta TuMieszkamy https://tumieszkamy.pl/strefaklienta24 , która pozwala na:

✅ Nieograniczony dostęp do informacji o stanie płatności
✅ Zgłaszanie usterek
✅ Głosowanie uchwał
✅ Wprowadzanie stanu licznika
✅ Informacje o Wspólnocie
✅ Informacje o stanie płatności, stany liczników, komunikaty, ważne dokumenty – zawsze pod ręką

Serdecznie przepraszamy za wszelkie możliwe  utrudnienia, wynikające z wydłużonego czasu oczekiwania na połączenie z Działem Obsługi Mieszkańców.

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Zespół TuMieszkamy