Nasze usługi

zarządzanie
Zarządzanie i administrowanie
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu oraz właścicieli lokali
  • podpisanie i (re)negocjowanie umów na stałe dostawy mediów (energia elektryczna, cieplna, gaz, woda i ścieki)
  • utrzymanie porządku w części wspólnej nieruchomości i koordynowanie działań niezbędnych do prawidłowego jej funkcjonowania
  • realizacja zawartych umów oraz kontrola ich wykonania
  • reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji państwowej i samorządowej, sądami i organami egzekucyjnymi, Urzędem Skarbowym i Urzędem Statystycznym
  • dostarczenie właścicielom lokali zawiadomień, powiadomień o opłatach, itp.
  • odczyt liczników w części wspólnej nieruchomości oraz liczników indywidualnych
  • nadzór nad usuwaniem usterek, awarii i ich skutków
  • kontrola i nadzór nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji i elementów budynku
Księgowość i pozaksięgowa ewidencja kosztów
  • prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Wspólnoty Mieszkaniowej przewidzianej przepisami prawa obsługa rachunków kredytowych, sprawozdawczości, operacji finansowych
  • prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz nadzór nad odprowadzaniem podatków oraz innych opłat publicznoprawnych od nieruchomości wspólnych
  • prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz ewidencji zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, a także prowadzenie rozliczeń z innych tytułów na rzecz nieruchomości wspólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • rozliczenie funduszu remontowego
  • przygotowanie projektów planów gospodarczych (w formie planów rzeczowo-finansowych) oraz ich rozliczenie
  • zapewnienie dostępu przez stronę internetową do Strefy Klienta - możliwość podglądu salda oraz informacji administracyjno-finansowych
  • przygotowanie kwartalnych raportów o uzyskanych przychodach oraz poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości wspólnej
  • sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
  • bieżący kontakt telefoniczny i mailowy w sprawach księgowych
ksiegowosc
administrowanie
Obsługa administracyjna nieruchomości
  • stała współpraca z właścicielami lokali - kontakt telefoniczny z administratorem nieruchomości
  • monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólną)
  • wizytowanie i kontrola nieruchomości w celu weryfikacji świadczonych usług przez firmy zewnętrzne
  • udzielanie informacji administracyjnych właścicielom oraz użytkownikom lokali podczas pełnionych dyżurów oraz drogą telefoniczną i mailową
  • pełne raportowanie w zakresie zarządzania nieruchomością
Doradztwo i usługi dodatkowe
  • doradztwo prawne świadczone w zakresie przygotowywania opinii prawnych i umów
  • pomoc w uzyskaniu dotacji lub kredytów bankowych na prace remontowe w nieruchomości
  • prowadzenie analiz w celu optymalizacji kosztów eksploatacyjnych
  • wykorzystanie potencjału położenia budynku - optymalizacja pożytków płynących z nieruchomości
  • nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości
  • kompleksowa pomoc przy zakładaniu wspólnot mieszkaniowych
ksiegowosc
pomoc
Pomoc w organizowaniu wspólnoty mieszkaniowej
  • założenie i rejestracja Wspólnoty Mieszkaniowej
  • ustalanie wysokości zaliczek wnoszonych przez właścicieli lokali na pokrycie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną
  • inwentaryzowanie części wspólnych nieruchomości, w tym inwentaryzowanie spisu pomieszczeń, kluczy, majątku wspólnoty mieszkaniowej, urządzeń i materiałów znajdujących się na terenie nieruchomości
  • przygotowanie i zwołanie zebrań, przygotowanie projektów uchwał niezbędnych do podjęcia przez Wspólnotę Mieszkaniową oraz prowadzenie innych czynności wynikających z przepisów
  • pomoc w tworzeniu regulaminu porządku domowego oraz statut Wspólnoty Mieszkaniowej
Ubezpieczenie nieruchomości
  • preferencyjne warunki indywidualnego ubezpieczenia mienia
  • korzystne ubezpieczenie części wspólnej nieruchomości
  • preferencyjne warunki ubezpieczenia lokalu z możliowścią rozłożenia opłat
ubezpieczenie
Doradztwo
Inne usługi
  • bieżąca kontrola stanu technicznego budynku przez inspektorów z uprawnieniami i nadzór przy usuwaniu awarii i ich skutków
  • analiza potrzeb remontowych oraz kosztów (przygotowywanie planów remontowych)
  • nadzór nad wykonywaniem bieżących remontów i modernizacji zgodnie z planem rocznym
  • zlecanie okresowych przeglądów sprawności technicznej budynku i nadzór nad ich realizacją
  • nadzór nad realizacją świadczeń gwarancyjnych
  • nadzór nad prowadzaniem procedur legalizacyjnych urządzeń pomiarowych i kontrolnych
  • nadzór nad eksploatacją i bieżąca konserwacja instalacji obiektów budowlanych
  • sprawozdawczość z zakresu ochrony środowiska w imieniu właścicieli nieruchomości