Aktualności

Obsługa klienta w Grupie TuMieszkamy - Opiekun Klienta dla Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej

Zapraszamy do zapoznania się z ważnymi informacjami dotyczącymi zmian związanych z obsługą klienta w Grupie TuMieszkamy[1].

Obsługa klienta w Grupie TuMieszkamy

Mając na uwadze liczne głosy Klientów wskazujące na potrzebę bezpośredniego kontaktu, informujemy, że stworzyliśmy funkcję Opiekuna Klienta dla Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej, do którego mogą Państwo zwracać się we wszystkich sprawach związanych z jej funkcjonowaniem. Opiekun Klienta będzie analizował potrzeby Wspólnoty Mieszkaniowej 
i proponował najlepsze rozwiązania.

Od 1 marca Opiekunowie Klienta kontaktują się z Zarządami. Przekazują swój bezpośredni numer telefonu, a także przedstawiają sposób organizacji zebrania online oraz odpowiadają na ewentualne pytania.

Jako pierwsza firma zarządzająca nieruchomościami w Polsce zmieniliśmy strukturę organizacyjną, tak aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i sprawnie zarządzać realizacją zadań w jednym miejscu. Z tego powodu, zamknęliśmy biura w oddziałach terenowych i utworzyliśmy nowoczesne Centrum Obsługi Klienta w naszym biurze w Lublinie gdzie powstały: Dział Obsługi Klienta, infolinia dla mieszkańców dostępna 24/7 oraz Dział Księgowości Usługowej.

Uprościliśmy procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami i dajemy klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw online i zdalnie. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych niezależnie od zewnętrznych uwarunkowań, a wizyty w biurze stacjonarnym nie są już konieczne.

Jak działamy

Zatrudniamy specjalistów doświadczonych w zarządzaniu nieruchomościami, prowadzeniu księgowości, prowadzeniu windykacji należności oraz przygotowywaniu uchwał i umów. Przejęli oni wszystkie obowiązki administratora. Dzięki temu również nasi specjaliści z Departamentu Technicznego Utrzymania Nieruchomości skupiają się na sprawach związanych z utrzymaniem technicznym: regularnie odwiedzają nieruchomość, dbają o stan budynku i kontrolują pracę firm zapewniających ciągłość prac serwisowych.

Aby szybko reagować i realizować drobne prace, jak również naprawiać usterki, zgłaszane przez Wspólnoty Mieszkaniowe, powstał Departament Koordynacji Pracy Podwykonawców, który powiadamia zgłaszającego o statusie realizacji sprawy. Taka – rozszerzona – struktura pozwala nam zaopiekować się Państwa nieruchomością, niezależnie od miejsca zatrudnienia pracowników.

Wprowadzone zmiany stanowią kolejny krok rozwoju firmy w Polsce. Wspiera nas w tym Grupa City Service SE, której jesteśmy częścią. Dzięki wprowadzonym usprawnieniom zapewniamy opiekę nad nieruchomością i możliwość kontaktu dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych i właścicieli lokali przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. 

Skontaktuj się z nami tak jak chcesz

Sytuacja związana z pandemią spowodowała brak możliwości kontaktu bezpośredniego z naszymi klientami, dlatego w trosce o realizację umów i bezpieczeństwo zdrowotne klientów wprowadziliśmy różne formy zdalnego kontaktu z nami. Ważne sprawy można załatwić wybierając dogodny sposób komunikacji zarówno online (Strefa Klienta, mailowo), jak i tradycyjny (telefonicznie lub korespondencyjnie).

  • online w Strefie Klienta:
    Wejdź na www.tumieszkamy.pl i zaloguj się do Strefy Klienta.
    Nie masz jeszcze loginu i hasła? Zadzwoń na infolinię: tel. 22 123 90 50 i uzyskaj dane do logowania
  • telefonicznie:
    Konsultanci naszej infolinii są do dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu: 22 123 90 50
     
  • mailowo:
    Czekamy na zgłoszenie pod odpowiednim adresem mailowym, w zależności od lokalizacji.
    Lista adresów znajduje się na stronie: www.tumieszkamy.pl
     
  • korespondencyjnie:
    Można również do nas napisać na adres naszego biura, gdzie specjalnie powołany zespół zarejestruje zgłoszenie i przekaże sprawę do realizacji: TuMieszkamy Sp. z o. o., ul. Wolska 11, 20-411 Lublin

Przechowywanie dokumentacji Wspólnot Mieszkaniowych

Dokumentacja Wspólnot Mieszkaniowych będzie przechowywana w centrali obsługi korespondencji znajdującej się przy ul. Wolskiej 11 w Lublinie, w sposób gwarantujący zachowanie jej poufności, integralności, kompletności oraz dostępności, w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub jej zniszczeniem przez okres przechowywania. Wspólnoty mają stałą możliwość wglądu w dokumentację, po wcześniejszym dokonaniu zamówienia konkret­nego dokumentu, a Zarządom na bieżąco udostępniamy faktury w Strefie Klienta. 

Jesteśmy partnerem godnym zaufania:

  • Posiadamy wysokie ubezpieczenie OC (10 mln zł)
  • Jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych
  • Naszym audytorem jest EY
  • Naszymi partnerami są m.in. PKO Bank Polski S.A. i UNIQA TU S.A.

W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji pod nr tel. 22 123 90 50.